PLK PLK
200
BLOG

Co mają wspólnego: wszechświat i wyborca PO?

PLK PLK Polityka Obserwuj notkę 0

Trawestując słynne powiedzonko Alberta Einsteina można odpowiedzieć:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz głupota wyborców PO, choć nauka nie jest pewna co do tej pierwszej.

 

A oto próbki komentarzy zwolenników PO na blogach:

O licytacji samochodu Jaska Kurskiego przez GW:

"Rydzyk zrekompensuje mu stratę

A Jarosław pocieszy..."

 

Z mojego bloga, dyskusja o wprowadzeniu winiet autostradowych:

"wykupi po prostu te autostrady od nich w za kredyt z banku światowego,
Jarek wykupi?
A dlaczego kredyt nie ze SKOKow?
Tak jak zbudował trzy miliony mieszkań?
To ja już wolę płacić Tuskowi za przejazd autostradą.
W końcu wyborców PO stać na to.
Mogę dorzucić jeszcze ze dwa grosze za to, żeby wyniósł się z Pałacu Prezydenckiego wraz z komuchem Dubienieckim.
I zapamiętaj człowieku.
Nie ma takiej ceny, za którą ten bolszewik mógłby kupić moj głos."

 

Z forum 24gliwice.pl, informacja o tym że w mieście BK zdobył 54% a JK 34%:

"ale wstyd !!
mamy 34 procenty moherow"

 

Niejaki "drapieżny leming" do mnie, na blogu Marka Migalskiego (niestety wykasowane już):

"marne generatory moherowych fobii!"

 

I tak można by cytować w nieskończoność, jak ktoś ma u siebie na blogu podobne wpisy to proszę zamieszczać u mnie, może zrobi się fajna lista?

(warto też poczytać co Bogdan Zalewski z RMF podsłuchał w kawiarni)

PLK
O mnie PLK

  "Są trzy prawdy: Cała Prawda Też Prawda " Ks. Józef Tiszner

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka