PLK PLK
481
BLOG

Modlitwa Tadeusza Kościuszki

PLK PLK Polityka Obserwuj notkę 0

Boże Wszechmogący,

który Duchem swoim zażywiasz światów miliony,

któryś i mnie kazał żyć na tym padole płaczu dla celów mnie niewiadomych,

spraw, bym postępował po nim drogami Tobie wdzięcznymi,

daj mi czynić dobrze;

strzeż mnie od złego;

hamuj chucie pożądliwości mojej,

daj mi poznać prawdziwą twoją prawdę, nie zmąconą żadnymi błędami ludzkimi.


Błogosław o Boże,

krajowi,

dobrodziejom,

krewnym,

przyjaciołom,

ziomkom,

całemu plemieniu ludzkiemu;


A kiedy przyjdzie ostatnia godzina moja,

kiedy i dusza rozłączy się z ciałem,

spraw, by stanęła w obliczu Twoim, w przybytku błogosławionych,

 

o co proszę przez Jezusa Chrystusa, naszego Zbawiciela.

Amen.


Tadeusz Kościuszko

(przez niego ułożona i odmawiana)

 

Odmówmy dziś i jutro za Ojczyznę.

 

 

PLK
O mnie PLK

  "Są trzy prawdy: Cała Prawda Też Prawda " Ks. Józef Tiszner

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka